Kampen 2021

Dag allemaal!

De laatste vergaderingen van het jaar zitten er al weer op. Wij hebben ervan genoten en hopelijk jullie zoon of dochter ook!
Wij kijken ook al zeer hard uit naar het kamp deze zomer, zeker na dit speciale corona-scoutsjaar!
Zoals gewoonlijk gaan wij dit jaar opnieuw kampinschrijvingen organiseren op de scouts: deze zullen plaatsvinden op dinsdag 22 en woensdag 23 juni tussen 19u en 21u.
Er wordt voor gezorgd dat deze corona-proof georganiseerd worden (buiten, met voldoende afstand, mondmaskers…).

De data van de kampen en de kamplocaties:

- Kapoenen: 7 tot 11 juli - Geel
- Kabouters en welpen: 5 tot 11 juli - Geel
- Jonggidsen en jongverkenners: 1 tot 11 juli - Olloy-sur-Viroin (Viroinval)

Hier kan je ook een link vinden naar de regels die - zoals het er nu voor staat - van kracht zullen zijn tijdens de kampen: https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/leiding/ondersteuning/leiding/co...

Het is ook al mogelijk om de betaling voor de kampen te doen op het rekeningnummer BE44 7510 0387 0845 met de vermelding van de tak en de naam van uw kind.
Gelieve dit voor donderdag 17 juni te doen, op de kampinschrijving zelf is er ook nog de mogelijkheid om cash te betalen (graag gepast).

Het kampgeld bedraagt:
- €90 voor de kapoenen
- €110 voor de kabouters en welpen
- €150 voor de jonggidsen en jongverkenners

Bij vragen mogen jullie deze zeker aan de groepsleiding of de takkenleiding richten.
Tot dan!

De leiding van Scouts Waasmunster