WOELING 2022

Naar jaarlijkse traditie presenteert Scouts Waasmunster u DE WOELING !!!
Zoals gewoonlijk gaat dit het tweede weekend van september door.

Ook dit jaar zullen we er een 2-daagse van maken en staat er dus vrijdag 9 september alweer een heel leuke quiz op het programma!
Verdere info over hoe en wanneer je je kan inschrijven volgt later.

Zaterdag 10 september beginnen we met de overgang voor de leden van 13u-17u.

Vanaf 17u zijn jullie allemaal welkom op het scoutsterrein om in een sfeervol en scoutesk kader te komen aperitieven en waar de kleinsten zich kunnen uitleven op de speeltuin.

Om 18u steken we de barbecue aan en kunnen jullie tot 21u genieten van ons heerlijk groentenbuffet en een vleesje naar keuze.
- Kindermenu
- Hamburger & braadworst
- Kipfilet
- Vegi
- Zalm
- Hesp aan't spit
- Entrecôte

De eetkaarten kunnen vanaf augustus ONLINE gekocht worden. Deze link zal later nog gedeeld worden.

'S avonds kunnen jullie nog wat nagenieten aan het kampvuur. De liefhebbers kunnen zich ook een dansje wagen tijdens het optreden van een lokale band.

We sluiten af met een spetterende fuif waar elk jaar herinneringen voor het leven worden gemaakt. De dj's worden binnenkort aangekondigd.

Zeker langskomen dus, 't zal weer de moeite zijn!

TOT DAN!

Een stevige linker,