WOELING 2022: bestel nu je eetkaarten en drankbonnetjes!

Hallo allemaal!!

Eindelijk is het weer bijna zo ver! De lekkerste en meest gezellige BBQ van het Waasland staat voor de deur.
Wij ontvangen jullie graag opnieuw op zaterdag 10 september voor DE WOELING!

Vorig jaar was het een TOP editie & dit jaar geven we er terug een lap op! We hopen dat jullie knaldrang nog net zo groot is 😉

Via dit formulier kunnen jullie de eetkaarten bestellen.

Let op!
- Dit jaar kan je enkel online je kaarten bestellen, je kan dus geen kaarten meer kopen bij de leden.
- Deze link sluit woensdag 7 september om 20u.

De BBQ gaat van start om 18u op het scoutsterrein!

Wat bieden we aan?

Kindermenu (€6)
Hamburger & braadworst (€14)
Kipfilet (€15)
Vegi (€12)
Zalm (€15)
Hesp aan't spit (€16)
Entrecôte (€18)

Dit telkens met groenten en brood erbij, bereid door onze fantastische groentedames.

Sinds dit jaar kan je ook via de link al drankbonnen bestellen. Deze kunnen samen met de eetkaarten afgehaald worden. Zo korten we de rij aan de kassa een beetje in! De drankbonnen kunnen per 10 besteld worden, zo een strook van 10 kost 8 euro.

Je kan ons ook sponsoren door een steunkaart te kopen, deze kosten €2,5 per stuk.

De bestelde eetkaarten en drankbonnetjes zullen op de woeling klaarliggen voor jullie in een envelop, zodat jullie deze makkelijk kunnen ophalen!

Hopelijk zien we jullie op 10 september!

Een stevige linker,
Scouts Waasmunster