Woeling 2023

Hallo allemaal!

Het is bijna zover! De meest gezellige BBQ van het Waasland staat opnieuw voor de deur. Wij verwelkomen jullie graag op zaterdag 9 september voor het evenement waar we allemaal naar uitkijken: DE WOELING!

Na een geweldige editie vorig jaar, zijn we dit jaar vastbesloten om er opnieuw een knaller van te maken!

Om de eetkaarten te verkrijgen, werken we dit jaar met een nieuw bestelformulier. Je kan hierbij direct betalen via iDeal, via bancontact of via overschrijving.

Link om eetkaarten te bestellen: https://shop.stamhoofd.be/woeling-2023-2/

Let op: ook dit jaar is het enkel mogelijk om je kaarten online te bestellen. Het is dus niet mogelijk om kaarten aan te schaffen bij de leden.

De BBQ begint vanaf 18.00 uur op het scoutsterrein.

Belangrijk: de link om kaarten te bestellen sluit op woensdag 6 september om 20.00 uur.

Wat bieden we dit jaar aan?

Kindermenu (€7)

Hamburger & braadworst (€14)

Kipfilet (€15)

Vegetarisch (€12)

Zalm (€15)

Hesp aan 't spit (€16)

Entrecôte (€19)

Elk gerecht wordt geserveerd met groenten en brood, bereid door onze fantastische groente dames.

En vergeet niet: dit jaar kan je opnieuw ook je drankbonnen vooraf bestellen. Deze kunnen samen met de eetkaarten worden afgehaald, waardoor de wachttijd bij de kassa wordt verkort. Drankbonnen kunnen per 10 worden besteld, een strook van 10 bonnen kost €12,50.

Als je ons wilt steunen, kan je ook steunkaarten kopen voor €2,50 per stuk.

We hopen jullie allemaal te zien op 9 september!

Een stevige linker,

Scouts Waasmunster